Wednesday, August 17, 2011

rahsia

Assalamualaikum

bila cakap pasal rahsia setiap orang yang hidup atas muka bumi ni ada rahsia masing-masing tak kira kecil atau besar...ada juga masalah yang boleh mendatangkan beban kat diri sendiri bila kita simpannnya terutama sekali kita simpan rahsia orang lain sebab biasa la mulut manusia bukan sentiasa "bertutup" dan sentiasa tak sempuna.

bagi aku.......

aku pun ada rahsia aku sendiri yang aku simpan sejak aku kecil lagi....biasalah nama pun rahsia kan tak kan le senang2 je nak cerita kat orang lain rahsia aku hanya keluarga aku saja yang tahu dan 'certain2' kawan yang aku je yang tahu....kalau ada yang tahu pun sebab kebetulan.....aku malas la nak bagi tahu hal peribadi aku kat orang lain yela maklumlah manusia macam2 perangai ada nanti ada yang fikir kita ni mintak simpati kat orang lain..tapi aku ni bukan yang jenis suka mintak simpati kat orang lain sebab aku pun ada maruah yang bukan senang2 untuk dipijak.

2 comments:

syazu said...

tanak citekan rahsia kat blog ke?hehe

manusiabiase said...

hahahaha nme pun rahsia haruslah tak hehehe