Monday, January 10, 2011

mengidam

Assalamualaikum

haish!!!!tiba2 mengidam pulak selalu nye kalau dalam bab2 mengidam orang perempuan nak2 bila mengandung tapi aku bukan ek aku punya mengidam ni lain sikit nak makan sesuatu benda  lagi pun benda ni tak de kat melaka ni kadang2 benggang la jugak melaka ni makin hari makin maju la jugak aku tengok tapi 1 benda ni je belum ada kat melaka ni aku harap2 la tersangat2 benda ni ada 1 cawangan kat melaka senang sikit aku nak beli bila aku memerlukan nye....

ni le benda yang aku maksud kan yela hari tu 1st time aku makan benda ni leh tahan la roti dia pon tebal,empuk n sedap memang tu subjek utama lah berbeza daripada pizza hut 

4 comments:

azeezah said...

weh.. xya la letak gmba.. sedap kot! hahahah

manusiabiase said...

hahahaha ko mmng sume pizza ko nmpk sedap mknan ruji le kata kn hahahhahaha :P

eiqa fieqah said...

jija giler......

manusiabiase said...

eiqah-why ko ckp dak azie giler hehehe