Monday, October 10, 2011

bila kereta Malaysia di perantauan

Assalamualaikum

nak cerita pasal kereta Malaysia ni aku pun malas nak komen banyak...bagi orang yang berpendapatan tinggi mesti prefer nak beli kereta buatan luar negara punye bagi orang yang berpendapatan sederhana pulak kira macam bersyukur apa yang ada la so prefer beli kereta buatan Malaysia....korang pun boleh tahu kenapa kebanyakkan orang Malaysia lebih prefer kereta buatan luar negara so tak payah le aku nak cakap banyak pasal ni....tapi bukan pasal ni aku nak cerita hari ni hahaha

hari ni aku nak share video bila kereta buatan Malaysia kita berada kat luar negara bagi korang yang minat kereta mesti pernah tengok Top Gear yang dulu selalu ada kat ntv7 sekarang tak le ada lagi ke tak...so sit back and watch sebelum tu kena bersabar la sikit tunggu dia buffer 









aku lebih suggest korang tengok video yang ke-3 serius tak boleh bla

4 comments:

Azra Hairani said...

giler

manusiabiase said...

kan...part yg gi letupkn tu x leh bla

Anonymous said...

kuangjaaqqq. -.-

video yg much bad,

manusiabiase said...

yup