Wednesday, October 19, 2011

sonim xp5300 force 3g

Assalamualaikum


hari ni nak share sikit dengan korang pasal handphone berjenama Sonim jenama ni memang kita tak pernah dengar sebab handphone pun baru je masuk dalam pasaran Malaysia so kira baru nak diperkenalkan hanphone bukan dikenali sebagai handphone pintar tapi lebih dikenali sebagai handphone tahan lasak sebab handphone ni masih boleh berfungsi dengan baik kalau berada dalam air sedalam 2 meter dan mampu bertahan pada shu -25 darjah celcius hingga 55 darjah celcius so kalau korang yang mana pakai handphone ganas giler tu tak sampai berapa bulan dah tukar handphone baru tu sesuai le pakai ni hahaha harga hanphone ni RM 1999 berat dia pulak 185 gram


3 comments:

mohammad said...

salam ziarah

manusiabiase said...

waalaikumsalam :)

sonim malaysia said...

kepada mereka yang berminat untuk mengetahui tentang handphone Sonim xp5300 boleh email kepada kami di azahar@gassb.net.

Blog: http://sonimzone.blogspot.com/
website: www.gassb.net