Friday, April 29, 2011

RIO

Assalamualaikum

baru je balik dari Dataran Pahlawan,Melaka saja je nak update blog maklum lah tengah sem break tak de nak buat sangat layan blog la pe lagi aku pergi Dataran Pahlawan tu pergi tengok wayang cerita Rio 3D punya mula2 ingat macam tak percaya aje tak kan dalam 3D je so search punya search memang dalam 3D je so go on je la lagi pun memang nak tengok cerita kartun untuk release tension bagi aku ok la cerita ni best berbaloi la jugak pergi tengok dan first time jugak aku merasa tengok wayang dalam 3D punya rasa benda tu macam dekat dengan aku pulak rasa nak pegang pun ada jugak hehehe maklum la rasa jakun tu ada la sikit....tapi paling gamble la aku pergi tengok wayang sorang2 je biasa la orang single nak ajak girlfriend tak de paling style tak ramai orang tengok cerita tu so ak dapat tengok cerita tu dengan aman..


No comments: