Sunday, May 1, 2011

keluar masuk keluar

Assalamualaikum


hari ini aku riuh kembali rumah aku ni yela semua kakak2 aku balik so tak bosan la sangat aku duduk kat rumah kalau akak aku apa lagi keluar jalan2 la pergi tengok wayang hahahaha tadi aku tengok cerita Fast Furious 5 ok la cerita dia....lepas habis je tengok wayang kitaorang balik rumah tapi singggah sekejap sebab lepas tu pergi makan ikan bakar kat Umbai....mood sekarang ni tengah kenyang so bila tengah kenyang mesti la hati rasa gembira hehehe ingat dalam perancangan esok nak tengok cerita Thor pulak tapi macam belum confirm lagi kalau tak jadi pergi tengok memang aku tengok sorang2 je la....fuhh cuti keja aku asyik tengok wayang je la cerita bulan ni pulak banyak best memang menggalak kan lagi la

movie dalam perancangan

1 comment:

solomolo said...

yg FAST FIVE tu memang superb !!!~



cerita tentang mi segera...
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/jom-makan-mi-segera.html