Thursday, March 24, 2011

adakah aku....

Assalamualaikum

lame betul aku tak update blog aku ni fuhh4!!!byk habuk pulak hehehe maklumlah sibuk dengan study je sampai lupa blog....
hari ni punya cerita pasal 1 confession yang terbuku dalam hati aku ni hmmmm nak cakap suka,cinta aku pun  tak tahu lah tapi ada seseorang ni bila dia senyum ayu n nampak comel je  kadang2 suka kacau dia..hmmm tp entahla nak kata aku ni ada perasaaan kat dia aku risau je kalau keadaan yang dulu berlaku lagi tak nak la sampai dah tak rapat sebagai kawan sebab salah faham....member2 aku dengan member2 dia suka tanya soalan kontroversi pasal aku dengan dia malas nak layan buat bodoh sudah single lagi bagus kalau ada jodoh tu aku terima dengan seadanya.....

3 comments:

Aze said...

pergh pergh pergh pergh pergh pergh pergh pergh perghperghperghpergh!!!!!

manusiabiase said...

pe pergh2 huhuhu :P

eiqa fieqah said...

pergh...!! siapa kah gerangan nyer tu.. wah! pandai dah.. hahaa :P
all the best, aku doakan terbaik tuk ko :)