Friday, March 25, 2011

terengganu

Assalamualaikum

 4 minggu yang lepas kelas aku pergi terengganu untuk subjek PR(public relation) punya outing yang special nye kelas aku je yang lepas pergi sana yang lain banyak kan pergi tempat yang tak jauh...perjalanan dia makan masa dekat 12 jam  la jugak bosan yang teramat sangat dalam bas tu  nak tidur lagi tak boleh tak tahu kenapa tak mengantuk dah le pak cik bas tu ambik jalan sempadan melaka,n9,pahang entah kenapa tak nak highway budak2 kelas aku kalau perjalanan jauh maybe boleh mabuk tapi nasib baik la aku tak mabuk dalam bas....best la jugak aku kat sana lagi pun first time pergi terengganu tapi barang mahal so aku tak beli banyak barang sangat cuma beli barang2 untuk parents aku makanan je la kalau kain songket mahal sangat bajet aku pun bukan nya banyak sangat pun...tapi tempat penginapan kita orang best ada swimming pool lagi paling style tangkap gamba dalam air penat tahan nafas dalam air muka masing2 lagi tak boleh bla...sir kita orang serius sporting banyak kali belanja kita orang 1 kelas...dekat sana sempat la jugak aku makan nasi dagang dengan sata pergh!!!sedap kot....kat sana jugak aku perasan banyak masjid dia kubah besar2 beza dengan masjid dekat melaka ni.... 

nasi dagang

sata 





No comments: