Sunday, March 27, 2011

malu bercampur malas

Assalamualaikum

hari ni mood bercampur baur rasa cepat nak marah je tapi aku try kawal marah aku dengan cari entertainment macam dengar lagu,cari orang chatting nak elak kan aku bertambah marah lagi...so let's forget about it berbalik kepada tajuk entri hari ni "malu bercampur malas" sebab apa hari Rabu ni dua perasaan ni aku akan hadapi first malu sebab Rabu ni tayangan video arab aku serious ar video memang kelakar masing2 punya watak memang sengal dah le tayang depan budak kelas aku rasa macam nak bawak bag plastik kertas sarung kat muka aku ahahahaa...apa2 pun kena la buat muka tebal

yang lagi 1 pulak malas sebab apa dalam hari yang sama jugak aku ada PPKP untuk part 4 malam pulak tu malas aku nak datang tapi benda tu wajib terpaksa la datang kalau buat time weekends ok lagi haish!!!


3 comments:

Izzaty Binti Abd Molop said...

hahaha..sme la kite..sagt mals nk g PPKP..tp mals mcm mna pun kita..
kene rajin jagk bab tuh markah ^______^
cayok cayok

Qishz said...

fiz,nak tengok video arab! haha :D

manusiabiase said...

izzaty-huhuhu agak r so terpaksa la akur pda keaadaan huhuhu T_T
KD-fiz bru je tgk ckit tu pun intro dia je lum tgk cite dia...hehehe maluuu kot tyng kat dpn kls