Sunday, December 12, 2010

11.12

Assalamualaikum


hari sabtu yang bertarikh 11.12.2010 adalah tarikh yang sangat bermakna bagi aku dan family sbb itu hari jadi ayah aku so ak dengan akak aku plan la bli present n kek untuk die

bagi aku celebrate hari jadi seseorg tu adalah tanda kite appreciate kat orang tu....
sebab ape aku cakap mcm tu ayah aku adalah orang yang paling aku bangga n mesti orang 

yang aku sayang sbb dia la org yang paling byk berkorban utk anak2 dia dan jugak aku anak yang slalu gak buat byk problem time budak2 dulu skrng baru la aku sedar segala 

pengorbanan ayah aku so bile aku dah senang nnti Insya-Allah aku akan wat ayah aku senang
cukup la buat dia gembira n tersenyum terigt lagi time dapat result SPM n rslt final baru2 ni ayah ak tersenyum tgk aku dapat result baik but yang paling tak leh bla time rslt PMR la...huhuhu
so happy birthday ayah....tak de org lain yang sehebat ayah aku 




12 comments:

eiqa fieqah said...

bgus2..! sygila ayh masing2.. wah..! mesti dekan result,ayah hang pu gembira.. kan??.. hoho... aku ni bile laa nak wat ayah aku bangga dengan anaknye ni.. huhu... satu hari nanti,pasti ayahku akan tersenyum lebar dengan anknyer ni.. satu hari nanti.. insyaallah...

haha.....x sabar tg next year..bp tahun menjak duduk kat uitm,x dpt nak rai birthday ayh kt... tp next year special... sbb birthday ayah kt jatuh pada 1 syawal akan dtg.. pasti best..! hahaa

lalalaaaa ^^

manusiabiase said...

huhuhu ish x de la dekan hmpir2 je....emm eppy lak gak :D...ala asl ayh ko bangge pe dgn ko dh msk u tu pon dh kire hbt..huhuhu....wau advance la thn dpn 2 lam 1 smbut birthday dgn raye skali :)

eiqa fieqah said...

hahaa.. tu la dia.. bangga juga parents aku bila aku dpt msuk u ni.. tp tulah, hope aku dpt terusan wat mereka tersenyum.. hee...

tu r pasai...celebrate ngan rendang sume tu laa...hahaa

manusiabiase said...

yup i agree wif ur opinion hahaha dh mcm bel lak....huhuhu x yah le nk bli kek mkn ketupat,lemang dgn rendang je la....huhuuhu hmmm tp x de kek mcm x perfect mcm x perfect lak

eiqa fieqah said...

hahaaa...
tu x tahu ag tahu tuh..
nak beli kek time tuh,takut x termakan..sbb pg raya tuh,confirm2 mkn byk dah kat sini,sana,situ..
hohohoo...
^^

manusiabiase said...

haaa tau pon fuhhhh tu klau dpt smbl udang dgn ketupat plus lemang kenyang den ;)

eiqa fieqah said...

pe best.. lontong d pg raya wah bestnyerrr...... baru best...
ahahaa ^^

manusiabiase said...

lontong ak on je klau de org nk bg hahaha sebat je :D

eiqa fieqah said...

ko mmg an....
eish3.. hoho..
^^

manusiabiase said...

hahaha biase la perut laki lain ckit hehehe

eiqa fieqah said...

yola2 pkcik..
huhu...

manusiabiase said...

hahaha XD