Thursday, December 30, 2010

spirit/azam

Assalamualaikum

sempena nak masuk tahun baru ni mesti la semua orang ada azam untuk tahun baru hmmmm tahun 2010 ni dah macam2 bende dah terjadi baik buruk sedih semua ada termasuk la penghujung tahun 2009 yang lepas orang selalu cakap itu semua ujian daripada Allah S.W.T tandanya Dia sayang akan hambaNya.....selama ni aku dah cuba tanamkan azam dalam diri aku daripada tak buat salah lagi tapi ye la aku ni cuma manusia biasa je kadang2 terlupa apa yang aku patut buat dan tak patut dan sempena tahun baru ni aku harap sangat aku boleh jadi lebih baik daripada sebelum ini dan try tak ulangi kesilapan yang sama.....haaa tak lupa jugak aku akan sentiasa ingat ni.....try jadi hati kering lepas ni malas nak dengar ape orang lain cakap orang yang cakap tu bukan nya perfect pon....

bak kata orang tutup buku lama buka buku baru.... 
aku akan try tu

9 comments:

eiqa fieqah said...

aku sokong..!!
all the best dgn azam ko ni..
jap2..yang lepas da setle lom??
huhu *_@

manusiabiase said...

hahahaha ntah ak pon x igt hehehehe ;)

eiqa fieqah said...

lorgh.. apalah kamu inik..
hoho ;P

manusiabiase said...

hahaha sye hanye manusia biase ;)

eiqa fieqah said...

aduish...
ye ituk aku tahu..
aku jugak gituk..
:) ;) :P

manusiabiase said...

haaa tau pon heee :D

eiqa fieqah said...

yolaaaaaa :))

manusiabiase said...

:D

eiqa fieqah said...

^___^