Tuesday, December 28, 2010

KATA orang

Assalamualaikum

kata orang kalau kita selalu gaduh dengan seseorang tu bila dia dah x de dengan kita rasa sunyi..

mula2 aku dengar orang cakap macam tu aku rasa kurang percaya sikit dengan ayat ni akak aku pernah le cerita kat aku dia kata kawan dia selalu bergaduh dengan sorang laki ni boleh dikatakan bila dia orang ni jumpa je mesti nak betekak(gaduh) bukan gaduh guna kaki tangan la :) tapi gaduh mulut then bila laki ni lama dia tak jumpa dia makin rindu then berputik la cinta antara dia orang....so bende ni pon terjadi kat aku tapi aku punya lain sikit bukan bercinta ek cuma aku kekadang rindu le gak dengan akak aku bohong la tak de orang rindu kat adik-beradik sendiri....bila dia ada kat rumah ada le gak gaduh banyak kali tapi tak de la sampai putus adik-beradik biasa la gaduh macam mana pun baik balik....

kata orang air dicincang tak akan putus

12 comments:

eiqa fieqah said...

aku setuju...!!
huhu...

manusiabiase said...

bgus!!!!!!!! ;)

eiqa fieqah said...

:) heee..
rindu abg2 bising bile da masuk uitm nanti :(

manusiabiase said...

rilex nnti cuti sem jumpe lg...huhuhu

eiqa fieqah said...

betul2..!..

azeezah said...

tp aku xrindu pon kat abg aku? asal?

eiqa fieqah said...
This comment has been removed by the author.
eiqa fieqah said...

...............
............
..........
.......
...
.

manusiabiase said...

azie-ko de abang ke x tau lak huhuhu
eiqah- ?????

eiqa fieqah said...

aku kehilangan kata dah..
alaa,azie@jija..dun like this..
u make me................

manusiabiase said...

eiqah-u make me??? huhuhu

eiqa fieqah said...

xde pape...
rahsia....
huhu ;)
hee.......